کاراگاه

کاراگاه

کاراگاه

کاراگاه

کاراگاه

خواص قهوه سبز در لاغری

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

خواص قهوه سبز در لاغری

خواص قهوه سبز در لاغری , خواص قهوه سبز در لاغری و کاهش وزن , خواص قهوه سبز در لاغری و وزن کم کردن , مضرات و خواص قهوه سبز در لاغری , فواید و خواص قهوه سبز در لاغری , تاثیر و خواص قهوه سبز در لاغری

خواص قهوه سبز در لاغری

در این مطلب از سایت جسارت به خواص قهوه سبز در لاغری می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما شما سروران گرمی قرار گیرد.

خواص قهوه و مضرات آن برای مدت‌ها موضوع بحث کارشناسان بوده و هنوز جواب قطعی‌ای درباره‌ی مصرف کردن یا نکردن آن وجود ندارد. این امر در مورد قهوه سبز نیز صادق است. پس از «شوی تلویزیونی دکتر آز» قهوه سبز به‌عنوان مکملی برای کاهش وزن نظرها را به‌ خود جلب کرد. عصاره‌ی قهوه سبز از قهوه‌ی رُست‌نشده (قهوه‌ای که بوداده نشده) تهیه می‌شود. دانه‌ی قهوه محتوی ماده‌ای به‌نام «اسید کلروژنیک» است. برخی معتقدند اسید کلروژنیک خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به کاهش فشار خون و کاهش وزن کمک می‌کند. بودادن قهوه مقدار اسید کلروژنیک را کاهش می‌دهد. ازاین‌رو به‌نظر نمی‌رسد نوشیدن قهوه‌ی بوداده به اندازه‌ی قهوه‌ سبز در کاهش وزن مؤثر باشد. مکمل‌های قهوه سبز معمولا به‌شکل قرص در بازار وجود دارند و مقدار معمول مصرف آن بین ۶۰ تا ۱۸۵ میلی‌گرم در روز است. همراه ما باشید تا با حقایق بیشتری درباره‌ی خواص قهوه سبز و تاثیر آن بر کاهش وزن آشنا شوید.

خواص قهوه سبز برای لاغری

خواص قهوه سبز در لاغری : قهوه سبز به تازگی رواج یافته و در حال حاضر می توان آن را در بیشتر قفسه های فروشگاه ها و منازل پیدا کرد. اما سوال مهم این است که چرا تمام افراد از قهوه سبز مانند قهوه معمولی نمی توانند استفاده کنند؟ اول اینکه، طعم و مزه ی قهوه سبز کاملا متفاوت بوده و دوم اینکه، روش آماده کردن آن روی آتش نیست.این قهوه خواص بسیار مفیدی نسبت به قهوه سیاه دارد. در واقع، قهوه سبز، یک محصول کاملا طبیعی بوده و برای مقاصد مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قهوه سبز اثر مثبتی بر وضعیت کلی بدن انسان گذاشته و به کاهش سریع وزن هم کمک فراوانی می کند. قهوه سبز را می توان در پخت و پز، تغذیه و لوازم آرایشی استفاده کرد.مطالعات نشان داده اند که قهوه ی معمولی پس از عملیات حرارتی و دم کردن، دارای خواص بسیار مفید بوده و نوشیدن آن برای انسان بسیار پرفایده می باشد. قهوه ی سبز، حاوی کافئین کمتری نسبت به قهوه ی سیاه بوده و در نتیجه، حالت اسیدی آن، کمتر است. این خاصیت باعث می شود قهوه ی سبز به بیماران با فشار خون بالا و کسانی که در حال مبارزه با اضافه وزن هستند، کمک فراوانی کند.

خواص قهوه سبز لاغری

قهوه سبز شامل درصد بالایی از اسید کلرژنیک (Chlorogenic)، کافئین و برخی آنتی اکسیدان‌ها است. کافئین هم انرژی زاست و هم اشتهای کاذب را از بین می‌برد.ضد افسردگی و با آلزایمر مبارزه میکند. اسید کلرژنیک درون قهوه سبز با تاثیر بر چرخه متابولیسم چربی و گلوکوز باعث دفع اضافی چربى از بدن می‌شود و بخاطر همین یکى از بهترین چربى سوزهاى طبیعى است. براى گرفتن نتیجه‌ى بهتر صبج ناشتا مصرف کنید. پودر قهوه سبز رو دم کنید و نوش جون کنید. با خوردن یک فنجان قهوه سبز هم انرژى خوبى در طول روز دارید هم فرایند چربى سوزى انجام میشود، اگر قبل از ورزش هم یک فنجان بخورید که عالى است و سعى کنید از رژیم کم چربى استفاده کنید تا نتیجه چشمگیرى داشته باشد.

خواص قهوه سبز در لاغری

در این تحقیق که در یک مجله فرانسوی منتشر شده است، به گروه اول ازشرکت‌کنندگان در آزمایش، روزانه ۴۰۰ میلی‌گرم عصاره قهوه‌ی سبز بدون کافئین داده شد. گروه دوم نیز دارونما دریافت کردند. بعد از ۶۰ روز شرکت‌کنندگانی که عصاره دانه قهوه سبز دریافت کرده بودند ۵.۷ درصد از وزن خود را از دست داده بودند. در مقابل، گروه دوم تنها ۲.۸ درصد کاهش وزن داشتند. البته نتیجه‌ی این تحقیق به معنای سرعت کاهش وزن نیست، بلکه نشان می‌دهد مصرف عصاره قهوه سبز به مرور می‌تواند روی کند کردن تولید سلول‌های چربی در بدن تاثیر بگذارد. همیشه مردم دنبال این هستند که چه چیزی بخورند یا بنوشند تا وزن کم کنند. در این‌باره مطالعات زیادی نیز روی قهوه انجام شده است. نوشیدن قهوه به‌طور موقت باعث از دست رفتن آب بدن می‌شود، اما خودش به تنهایی چربی‌سوز نیست. به ویژه این‌که چه نوع قهوه‌ای باشد. مسلما افزودن شیر، کف شیر و شکر به آن، اصلا کاهش وزن به همراه ندارد. هنوز مدرک قابل استنادی در دست نیست که ثابت کند با مصرف کافئین بیشتر، می‌توان چربی‌های بدن را سوزاند و وزن کم کرد. اما کارشناسان بدن‌سازی توصیه می‌کنند یک ساعت پیش از آغاز ورزش بهتر است قهوه بدون شیر و شکر نوشید، چرا که کافئین قهوه کمک می‌کند تا با توان بیشتری حرکات کششی ماهیچه‌ای را انجام دهید. به نظر می رسد نوشیدن اسپرسو به خاطر مقدار کافئینی که دارد در این زمان بهتر باشد. با این‌حال این توصیه منتقدان سفت و سختی نیز در بین کارشناسان سلامت و ورزش دارد.

بیشتر بخوانید :

قهوه سبز

قهوه سبز را چگونه بخوریم

قهوه سبز در حاملگی

قهوه سبز و جوش صورت

فواید قهوه ی سبز برای لاغری

عنصر کلیدی موجود در قهوه سبز، یک ترکیب طبیعی بسیار مهم به نام اسید chlorogenic است. اسید chlorogenic با آزاد کردن گلوکز در بدن و همزمان با افزایش سوخت و ساز و یا سوزاندن چربی موجود در کبد و تبدیل آن به انرژی باعث کم شدن چربی ها می شود. این دو مکانیزم با هم، باعث جلوگیری از جذب چربی و از بین بردن وزن اضافه در بدن می شود. این ماده به سوختن چربی در شکم و اطراف کمر شما کمک فراوانی می کند و هیچ گونه عوارض جانبی نیز ندارد. افزایش تمرکز و انرژی در شما می شود. همچنین باعث می شود که بین وعده های غذایی احساس سیری داشته باشید. طعم این قهوه کاملا شبیه همان قهوه ای ست که شما با صبحانه تان می نوشید. هنگامی که دانه های قهوه سبز تفت داده می شوند، اسید chlorogenic آن از بین می رود . دانه های قهوه سبز تفته نشده، عطر کم تری دارند و بسیار تلخ هستند. اما اگر به فکر سلامتی خودتان هستید، تلخ نوشیدن آن بهتر است. از آنجا که قهوه ی سبز بسیار تلخ است، مصرف آن به شکل کپسول ۸۰۰ میلی گرمی توصیه می شود. خوردن یک کپسول در حدود ۳۰ دقیقه قبل از غذا، دوبار مصرف آن در روز با یک لیوان پر از آب، بهترین نتایج را در بر خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که این کپسول در حال حاضر در ایران یافت نمیشود ولی قهوه سبز را می توان از عطاری ها تهیه کرد. به یاد داشته باشید که ترکیب قهوه سبز با یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند نتایج خود را بهبود بخشد!

خواص قهوه سبز و لاغری

قهوه سبز ، حتما شما هم این روزها نام این ماده ی معجزه گر لاغری راحت را شنیده اید ولی آیا واقعا این گیاه مستحق این همه القاب و بزرگنمایی است یا تنها تبلیغاتی برای جلب توجه افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی است ؟ هیچ رژیمی لاغرم نمی کند، هیچ ورزشی نتوانسته چند کیلو اضافه وزن مرا کم کند، قرص های لاغری زیادی را مصرف کرده ام اما نتیجه ای نداشته و…» اینها جملاتی هستند که ممکن است روزانه از زبان افراد زیادی بشنوید. کسانی که نتوانسته اند به وزن دلخواه خود برسند و به دنبال راهی معجزه آسا برای کاهش وزن هستند. در این میان ممکن است عده ای از خواص معجزه آسای قهوه سبز در لاغری برای تان بگویند و شما را تشویق کنند که روزی چند فنجان قهوه سبز بنوشید تا بدون هیچ زحمتی چند کیلو در ماه وزن کم کنید.




معرفی و مشخصات گیاه کاسنی به همراه خواص درمانی این گیاه







  • جواد مشیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی